Monday, August 06, 2012

Scandali e Matrimoni Giveaway

To Marry A Matchmaker is out in Italian this month. And for once I have my authors copies in a timely fashion. So I am doing a giveaway on Goodreads for a signed copy. It is open to people living in Italy, the US, Australia, Canada and the UK. I figure that there are Italian communities in those countries and someone might like to read it in Italian.

Inghilterra, 1848 - Lady Henrietta Thorndike nasconde la propria solitudine divertendosi a recitare la parte di Cupido, e benché spesso le sue vittime l'accusino di interferire nella loro vita, lei preferisce vedere la propria attività come un modo per aiutare il prossimo. Robert Montemorcy, tuttavia, sa che questo deve finire. La sua giovane protetta, Sophie, è infatti appena sfuggita a una situazione compromettente e l'ultima cosa di cui ha bisogno è di essere coinvolta nei complotti matrimoniali dell'intraprendente gentildonna. Così, per arginare l'esuberanza di Lady Henrietta, le propone una scommessa. Senza immaginare che così facendo rischia di perdere anche il cuore.

You see more about the book here on the Eharmony website. It is also available as an ebook in Italian wherever ebooks are sold.


Goodreads Book Giveaway

Scandali e Matrimoni by Michelle Styles

Scandali e Matrimoni

by Michelle Styles

Giveaway ends August 24, 2012.
See the giveaway details at Goodreads.
Enter to win

No comments: